Společnost Maserati si vybrala Accenture Interactive pro spolupráci

Maserati, výrobce prvotřídních luxusních automobilů, si zvolil Accenture Interactive, aby mu pomohli zdokonalit zákaznické zkušenosti ve všech digitálních kanálech, zvýšit prodej a rozšířit hodnotu obchodní značky po celém světě. Tým z Accenture Interactive bude odpovědný za digitální strategii obchodní značky Maserati, digitální reklamu, produkci digitálního obsahu, správu kampaní a analytické služby. Jeho cíle zahrnují maximalizaci investic Maserati do podpory a zlepšení end-to-end zákaznického řetězce při zachování sofistikovanosti, elegance a stylu značky.  

Během posledních pěti let se prodeje společnosti Maserati výrazně zvýšily, což je výsledkem úspěšnosti celé produktové řady včetně vynikajícího růstu nových modelů Quattroporte, Ghibli a Levante. Accenture Interactive poskytne komplexní portfolio kreativních služeb a způsobilosti v oblasti tzv. data-driven marketingu (marketing řízený daty), digitální analýzy a správy digitálního výkonu a bude zlepšovat a slaďovat styčné body celého zákaznického řetězce. Bude navrhovat nový personalizovaný digitální obsah a poskytne společnosti podrobné poznatky, z nichž bude možné učit se a lépe se přizpůsobit zkušenostem zákazníků. 

„Jsme hrdí na naši pověst, přesto se stále snažíme zlepšovat každou interakci, kterou se stávajícími i potenciálními zákazníky máme,“ řekl Jacob Nyborg, vedoucí marketingu společnosti Maserati. „Výborné zkušenosti se značkou mění povahu našich vztahů pozitivním způsobem a my chceme ještě výrazněji upoutat naše zákazníky napříč všemi kanály, od médií po poprodejní služby, smysluplnějšími způsoby. Proto jsme si vybrali Accenture Interactive, protože má schopnosti, které budou řídit vztahy se zákazníky celostním způsobem, abychom mohli poskytovat skvělé služby, které budou budovat konzistentní, plynulé a autentické interakce s našimi náročnými zákazníky.“ 

Maserati bude pracovat s týmem vybraným z Accenture Interactive na vývoji marketingu řízeného daty, kreativních služeb a služeb digitálních dodávek kreativní agentury Karmarama.

„Pokrokové společnosti jako je Maserati si uvědomují, že zákaznické zážitky jsou novým bitevním polem, kde zákazníci očekávají aktivity zaměřené na člověka, jak z digitálního, tak ze skutečného světa,“ prohlásil Anatoly Roytman, který vede Accenture Interactive v Evropě, v Africe a v Latinské Americe. „V našem postavení ‚zážitkové agentury‘ pro Maserati se posuneme od historického modelu izolovaných entit byznysu a marketingu a vykročíme směrem k vytváření horizontálního a propojeného přístupu ke kreativitě a budeme vytvářet nezapomenutelné zákaznické zkušenosti, které stimulují růst byznysu.“

„Úloha, kterou nám společnost Maserati svěřila, je jasná: využít digitální možnosti, které pomohou stimulovat prodej, a zároveň budovat prvotřídní hodnotu značky. Jsme tady, abychom navrhovali komplexní marketingovou strategii určenou k dosažení těchto cílů, hledali kreativní a trvalé zákaznické zkušenosti kombinací dat, obsahu a inovativních marketingových technologií.“